Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На моята кола съм ги почиствал с водоструйка отдалеко, после със спрей за обезмасляване, тия за спирачни дискове дето са. После изплакнах отгоре отгоре с маркуча и малко въздух пак отдалеко. Всичко това беше направено като вадих мотора, при мен се получи много лесно. Не мога да кажа дали има осезаема разлика спрямо преди това, защото не съм имал и преди това проблеми, просто почистих профилактично защото цялата предница беше на земята.
    Пс Иначе начини много, само трябва да се внимава с радиаторите.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • Колеги с какъв софтуер ресет-ирате "Scheduled Service Expired" съобщението на таблото. Нещо не мога да премахна този надпис от таблото. Другото, което си мисля е да не би да трябва по-нов кабел (версия на елм)...
      sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr

      Comment


      • Ти с какъв софт и кабел не можеш да го махнеш?
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • С този кабел
          и този софтуер. Софта го бях намерил кракнат от някакъв руски сайт. Не знам дали с безплатната версия ще стане.

          Comment


          • Някъде из форума някой питаше дали си мием двигателите и как го правим.Ето как става, единствено ме притеснява отворените тръби за въздух и друго по време на почистването: https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • Да, следя chrisfix доста добри клипчета прави.
              Не знам правилно или не, но аз си измих двигателя на автомивка първо с шампоан и после с вода на работещ двигател. Никакви проблеми нямах и все още нямам след 30к километра.
              Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
              Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

              Comment


              • Здравейте отново.
                Имам проблем, който ме мъчи от известно време. Проблемът е следния-от изключена от скорост, когато се опитам да включа първа лоста влиза с някакво усилие като че ли. Чувството е, че нещо запъва, когато тръгне да включва съответната скорост. Има подобен проблем и когато се включва от първа на втора, някак си лоста влиза с усилие. Няколко пъти ми се случи и когато колата е изгасена, да се опитам да включа на първа (независимо с натиснат съединител или не) и да не може да влезе. Все едно лоста опира в нещо и е до там. Тогава единственият вариант е да се включи втора или задна и чак след това първа.

                Иначе когато си е на скорост няма виене, нито нещо несвойствено.

                Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели. Ще я карам на доктор, но не пречи да се допитам и до вас. Надявам се да не се наложи ремонт на кутията за няколко хиляди лева.

                Колата е 2,4 jtdm с шестстепенната ръчна кутия (F40).

                Comment


                • Пробвай наравно да включиш първа скорост и да запалиш, ако се опита да увлече, значи съединителя не отделя достатъчно. Случвало ли ти се е да усещаш "мъртъв ход" на педала, около 1-2см? Вероятно ще трябва да обезвъздушиш системата.

                  Това да не може да включи на първа с натиснат съединител и изгасен мотор е донякъде нормално, в зависимост от това в какво състояние са зъбните колела. Но дори и да са срещуположни, пак трябва да влезе леко с усилие. Вероятно маслото на кутията не е каквото трябва или имаш износени синхронизатори.

                  Пс Ако не си сменял маслото на кутията е добре да го направиш. Едно обезвъздушаване на системата също няма да е излишно. Това са по-евтините решения на първо време които бих избрал аз. Разбира се потърси мнение на майстор с оглед и преценка, после ти ще си решиш.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • Ако си от София върви при Румен, ако не си пак там отиди.

                    На моята скоростна кутия й сменявах маслото декември 2016.Стартото беше напълно прозрачно и изглежда нямаше кой знае каква полза, ама все пак превантивно сменихм като сложих дори добавка на бардал за скоростни кутии.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • Каква добавка сложи ако не е тайна колега ?
                      Някаква разлика преди и след добавката ?
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • На Бардал е добавката. От тубичка като за паста за зъби, но мисля беше - 21 лв тубичката.

                        Мисля, че беше това: http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4289

                        При мен на практика нямаше никаква необходимост смяна на трансмисионното масло, защото "старото" на практика изглеждаше така като го бяха сипали - когато го източваха през него се виждаше, толкова прозрачно беше.Естествено със съответният жълтеникав оттенък на маслото, но се виждаше мазилката през струята масло.

                        Разлика не мога да кажа, че имаше съществена, НО се усещаше едно по меко и мазно превключване на първа скорост.

                        Ако имам излишни пари следващият път може да сложим още две такива тубички.Виждам, че нормалното смесване с маслото го дават 1:10, а за натоварени трансмисии 1:5.

                        За нашата трансмисия с ръчни предавки дават 2.8 литра трансмисионно масло, НО в нета има твърдения че трансмисията поемала повече и слагали около 3.4-3.6 литра.Та си мисля още 1-2 тубички няма да попречат, стига да има място.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • Благодаря за мненията! И аз мислех да пробвам първо със смяна на маслото и евентуално обезвъздушаване. Тези дни ще звънна на Румен да му я закарам.

                          Comment


                          • Колеги,освен "Scheduled Service Expired",на мен ми излиза и "CRUISE LOW RANGE".За първото ясно,но втория надпис ми излиза при палене и не знам как да го махна?
                            alfa 159 1,8 mpi/lpg

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                              Колеги,освен "Scheduled Service Expired",на мен ми излиза и "CRUISE LOW RANGE".За първото ясно,но втория надпис ми излиза при палене и не знам как да го махна?
                              Вероятно втория надпис е "Limited cruizing range" и излиза като остане малко гориво в резервоара. На мене почва да ми писка точно преди да светне лампата.

                              Просто налей гориво или ако имаш гориво много - правилно ли ти отчита на таблото?

                              За сервиза надписа се маха само с MES, лицензен - има си отделна функция програмата за зануляване на сервизния интервал. Може да се променя и самия сервизен итервал колко да е.

                              Друг софтуер е сервизния на ФИАТ ама не знам някой да го има, защото е адски скъп.
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Comment


                              • Благодаря Яворе,явно има връзка с грешката,която ми излиза за датчика на гориво.Имам делфи,според което има проблем със сигнала на датчика за гориво.Не че е нещо кой знае какво,но дразни.
                                alfa 159 1,8 mpi/lpg

                                Comment

                                Working...
                                X